Skocz do zawartości


Shoutbox Otwórz w nowym oknie

Ostatnie wpisy
@  spieriz : (27 kwiecień 2018 - 00:20) Odpowiedziałem(am) w temacie Historia dzisiejszych twoich lotów
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 23:43) Odpowiedziałem(am) w temacie Historia dzisiejszych twoich lotów
@  Andragon : (26 kwiecień 2018 - 23:38) Odpowiedziałem(am) w temacie Historia dzisiejszych twoich lotów
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 23:16) Stworzyłem(am) nowy temat Rusek9 (INNI) vs Xy0cv36tZ5H (ES) (234.450.192%) w dziale ST U10
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 22:22) @Supreme on nie ma czau na to ;P
@  Supreme : (26 kwiecień 2018 - 21:52) @Herhor skoro już tu jesteś to zapraszam do mojego odwołania, Twoje dowody są jeszcze mniej rzetelne przez to że zrobiłeś tam literówkę, jak chcesz żeby było bardziej formalnie to mogę Ci nawet w temacie odwołania to zaznaczyć ;)
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 21:46) @Herhor @Herhor @Herhor @Herhor @Herhor
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 21:39) @Herhor przynajmnie do pólnocy powiino być ...
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 21:37) lipa jak uj ... ;P
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 21:36) Dopiero z roboty wróciłem....
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 21:35) na dzisiaj konkurs zakończony. Zapraszamy na jutrzejszy drugi dzień Konkursu
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:35) Ude spac, 3mcie sie
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:35) No
@  rusek9 : (26 kwiecień 2018 - 21:34) Halo @Herhor koniec juz?
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 21:34) Tabela Trafień i punktacja po pierwszym dniu konkursu: romascano = 2 pkt. kiros = 1 pkt.
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 21:32) Gratuluje zestrzeleń i zapraszam na jutro. :)
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:32) bylem pewien ze bedzie moje
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:31) 56 sekund :/
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:31) Starcie flot z: 26-04-2018 22:09:42.
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:31) K Starcie flot z: 26-04-2018 22:10:38.
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:31) a ja glupi przerwalem :/
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 21:30) Jedna z twoich flot(a) powraca z księżyca [1:100:7] na księżyc [1:161:13] misja: Zatrzymaj
@  romascano : (26 kwiecień 2018 - 21:30) Odpowiedziałem(am) w temacie Polowanie na Kosmicznych Piratów
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 21:28) @Herhor no ciekaw jestem kto mi ja spod nosa zdjal :/
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 21:27) w 2 została zestrzelona
@  Czartoryski : (26 kwiecień 2018 - 21:27) Albo ktos przyfarcił w drugiej
@  Czartoryski : (26 kwiecień 2018 - 21:27) Obie musiały byc w pierwszej, bo druga przeleciałem w 15 minut i nie było nic
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 21:26) @Czartoryski jedna już zestrzelona
@  Czartoryski : (26 kwiecień 2018 - 21:25) Zaluje ze mi sie chciało
@  Czartoryski : (26 kwiecień 2018 - 21:25) Ehh cała gala przeleciana i lipa
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 20:35) no mam nadzieje ze stara nie bedzie marudzic :P
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 20:35) o 22-ej druga runda ;)
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 20:34) dziekuje :)
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 20:32) @romascano RW wklej nie link :) Brawo Panowie :spoko:
@  romascano : (26 kwiecień 2018 - 20:30) Odpowiedziałem(am) w temacie Polowanie na Kosmicznych Piratów
@  kiros : (26 kwiecień 2018 - 20:30) Odpowiedziałem(am) w temacie Polowanie na Kosmicznych Piratów
@  romascano : (26 kwiecień 2018 - 19:43) Odpowiedziałem(am) w temacie Polowanie na Kosmicznych Piratów
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 19:39) Team Ogam.net.pl życzy udanej zabawy. :spoko:
@  Herhor : (26 kwiecień 2018 - 19:38) Ze względu na prośbę graczy zgłoszonych do konkursu. Dziś o godzinie21:00 na U10 rozpoczyna się 5-cio dniowy konkurs: POLOWANIE na KOSMICZNYCH PIRATÓW. Szczegóły na naszym forum: http://forum.ogam.ne...cznych-piratów/
@  Catalyst : (26 kwiecień 2018 - 18:49) Odpowiedziałem(am) w temacie Historia dzisiejszych twoich lotów
@  Dusha : (26 kwiecień 2018 - 18:39) Witam mam pytanko do Administracji , co z konkursem Liga Typera ?
@  Catalyst : (26 kwiecień 2018 - 17:50) Odpowiedziałem(am) w temacie Polowanie na Kosmicznych Piratów
@  DuD : (26 kwiecień 2018 - 17:36) Odpowiedziałem(am) w temacie Polowanie na Kosmicznych Piratów
@  Winiu : (26 kwiecień 2018 - 17:35) Przeczytaj temat polowania a będziesz miał odpowiedź na swoje pytanie.
@  DuD : (26 kwiecień 2018 - 17:31) na polowanie ?? na u10
@  DuD : (26 kwiecień 2018 - 17:31) mozna sie ejszcze zapisac ??
@  Eustachy : (26 kwiecień 2018 - 17:15) Odpowiedziałem(am) w temacie Polowanie na Kosmicznych Piratów
@  Leonardo_da_... : (26 kwiecień 2018 - 16:17) nie opłaca się tym handlowac
@  szalejownik : (26 kwiecień 2018 - 15:02) @Leonardo_da_Vinci To nie dobrze. :P
@  Leonardo_da_... : (26 kwiecień 2018 - 14:07) @szalejownik nie

  • 1129535 Napisanych wpisów
  • StoProCent (44323) Najlepszy pisarz
  • 6 Grup moderacyjnych
  • 0 Moderatorów

0
 aktywnych użytkowników (w ciągu ostatnich 30 minut)
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

Powered by IPB Shoutbox 1.4.2 (Build 2) © 2018, by Invision Focus