Skocz do zawartości


Zdjęcie

[Poradnik] Latanie & złomowanie


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#1 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 12 sierpień 2012 - 15:35

Witam wszystkich zgromadzonych. Temat, w którym się znaleźliście posłuży Wam do przyswojenia niezbędnej wiedzy odnośnie złomowania i gry flotą.
Na wstępie proszę o wyrozumiałość - nadal brak niektórych obrazków i ilustracji - jednakże ze względu na małą ilość czasu wolnego, nie mam już czasu kontynuować tego projektu.
Temat założyłem z własnej, nieprzymuszonej woli, dzieląc się ze społecznością Ogam zdobytą wiedzą. Poradnik nie jest doskonały dlatego zachęcam do KONSTRUKTYWNEJ krytyki.

Floty - podstawa.

Ideą posiadania floty jest złomowanie flot oraz niszczenie obcych bunkrów - w każdym bądź razie kradzież surowców.
Jednak budując flotę sami stajemy się potencjalnym celem... Oto, jak zostać lotnikiem.



 

WAŻNE!

Przypominam o punkcie z regulaminu, zabraniającym ataku na jedną pozycję (moon i planeta liczą się osobno) więcej niż 6 razy w ciągu doby, na danego gracza maksymalnie 20 ataków w ciągu doby (wyjątkiem jest wojna z jego sojuszem). Przypominam również, że podczas niszczenia księżyca dochodzi do starcia, które wlicza się do ogólnej możliwej ilości ataków, można zniszczyć maksymalnie CZTERY księżyce jednego gracza w ciągu doby.
 
 


1. Budowa + FS + time

OGam.net.pl udostępnia nam wiele typów statków. Nie ma jednego, najlepszego typu statków - dobra flota jest zróżnicowana.
Na pytanie "co najlepiej budować?" odpowiadam jasno: nie ma uniwersalnego sposobu budowy floty. Wszystko zależy od tego z jakimi flotami będziemy się potyczkować,a także od naszego stylu gry.
Oto kilka wskazówek, które powinieneś/powinnaś wykorzystać do budowy floty:

-niszczenie bunkrów - aurory, Gwiazdy Śmierci
-niszczenie auror - okręt wojenny
-niszczenie Gwiazdy Śmierci (GŚ, gąski) - okręt wojenny
-niszczenie okręt wojenny(OW,owca) - pancernik
-niszczenie pancernika(pancek,PC) - niszczyciel
-niszczenie niszczyciela(NC/niszczara) - ow,GŚ
-lekki myśliwiec (LM) - lekka flota służąca głównie do ochrony przed pancernikami, w każdym innym wypadku OW lepiej chroni flotę.
-ciężki myśliwiec (CM) - rzadko wykorzystywany, wytrzymalszy od lm, droższy niz lm
-krążownik - do niszczenia miesa armatniego aurora tez niezle sobie radzi z LM.
-recykler - budujemy ich zawsze tyle, zeby na wypadek nieprzemyślanego wlotu zebrać złom z samego siebie + pewien % obrońcy.

Tutaj specjalne podziękowania dla Spieriza, za poniższa tabelkę ;) UWAGA! Straty są liczone w statkach, nie jednostkach!

tabelawalk2.jpg
 
 
podpinam również ważny temat użytkownika Spieriz - warto zajrzeć: http://forum.ogam.ne...nfo-o-statkach/
Tabela wartości punktowej różnego rodzaju statków (wartość punktowa dla zbudowanego 1 statku):

Lekki myśliwiec: 4 pkt
Ciężki myśliwiec: 10 pkt
Krążownik: 29 pkt
Okręt wojenny: 60 pkt
Recykler: 24 pkt
Bombowiec: 90 pkt
Niszczyciel: 125 pkt
Gwiazda śmierci: 10.000 pkt
Pancernik: 85 pkt
Ultra transporter: 104 pkt
Aurora: 1450 pkt
Szperacz: 50 pkt

Tabela cen różnego rodzaju statków podana w deuterze dla 1 statku:

Lekki myśliwiec: 1.250 deuteru
Ciężki myśliwiec: 3.500 deuteru
Krążownik: 10.500 deuteru
Okręt wojenny: 18.750 deuteru
Recykler: 10.000 deuteru
Bombowiec: 40.000 deuteru
Niszczyciel: 55.000 deuteru
Gwiazda śmierci: 4.250.000 deuteru
Pancernik: 42.500 deuteru
Ultra transporter: 39.500 deuteru
Aurora: 600.000 deuteru
Szperacz: 17.500 deuteru


FS - fleet save, określenie 'z branży' oznaczające lot zabezpieczający przed stratą floty . Stojącej floty nigdy nie upilnujemy, choćby to bylo 100 kk ow, zawsze znajdzie się ktoś, kto poleci. Dlatego też pewien mądry człowiek wymyślił jednostkę 'fleet slov'.
Jest to statek spowalniający naszą flotę - póki jest w powietrzu, nikt jej nie zezłomuje. Loty ubezpieczające, na czas, kiedy nas nie ma, zawsze wysyłamy z księżyca na księżyc z misją stacjonuj. Lotu z ksiezyca nie widac na falandze czujników, a jeśli ktoś zniszczy nam moona i zauważy flotę, możemy ją zawrócić - wtedy staje się niewidzialna. FS może być nawet na 3 minuty, ważne żeby flota nie stała. Idziesz po herbatę czy chociażby zmieniasz kanał w TV, robisz FS!!

//Falangą czujników nie można wykryć lotu z księżyca oraz zawróconego stacjonowania. FS z misją inną, niż 'stacjonuj' nie jest w stanie uratować naszej floty, gdyż agresor ma wtedy podany czas powrotu naszej floty bez wysiłku.

2.Zbudowałem flotę, co dalej?

No cóż, pierwszy krok już za nami. teraz już tylko trudniej ;) Po pierwsze, limit planet jest 20 kolonii + planeta matka, jednak my posiadamy skolonizowane 19 kolonii + planeta matka. Dlaczego ? Lot OW z odległości~30 układów słonecznych to czas około 1,5 minuty. W tym czasie wiele może się wydarzyć. Lot z planety położonej w układzie naszego celu ~27 s. Tego można nawet nie zauważyć, odpisując na pw czy cokolwiek.

Masz cel, ale jest aktywny. No cóż....szukamy innego...
A może jednak nie ?

Sposób A:
Wysyłasz z najbliżej położonej kolonii statek kolonizacyjny do docelowego układu słonecznego. Tworzysz moona. Przesyłasz tam flotę atakującą + recyklery. Wysyłasz recyklery na pz celu:

Zakładka floty, wybieramy recyklery, kontynuuj, wpisujemy współrzędne celu, wybieramy lot na PZ , kontynuuj, misja zbieraj,kontynuuj. Recyklery w drodze.
wyborreckow.png

szczatki1.png

Zakładka floty otwarta w drugiej karcie przeglądarki, wybierasz flotę, która lecisz, kontynuuj, wpisujesz współrzędne - wybierasz moon/planeta, zapamiętujesz CZAS LOTU(przykładowo 27 s), kontynuuj, zaznaczasz opcję napadaj,jednak jeszcze nie wysyłasz.

zakladkafloty.png

wyborf.png

czaslotu.png

napadaj.png

Ciągle pamiętasz, że twoja flota będzie lecieć 27 s. W pierwszej, głównej karcie przechodzisz do podglądu. Czekasz na czas dolotu recyklerów

a)do około 35 s. Wysyłasz flotę z drugiej karty. Skanujesz, sprawdzasz czy stoi i czekasz na wynik wlotu,nie opóźniając, istnieje ryzyko podstawki.
b)do około 50 s. W tej chwili najszybsza akcja, jaką potrzebujesz zrobić. Zamykasz dodatkową kartę. Z podglądu przechodzisz na planetę oddaloną minimum 2 galaktyki od celu. W karcie odpalasz flotę (dwukrotnie) i układ słoneczny celu. Tworzysz ACS w 1 z kart flot - obok misji twojej lecącej floty wciskasz 'złącz', po czym potwierdzasz losowo nadaną nazwę związku wojennego.10 sond szpiegowskich >kontynuuj> na dole pojawił się związek wojenny,wciskasz jego nazwę. Na górze zmieniasz speed odpowiednio do twoich potrzeb. Na początek polecam ci 10-20 % - daje ci to sporo czasu na reakcję. Kontynuuj. Misja związek. Z podglądu patrzysz, na moment, gdy twoja flota ma 2 s do dolotu. Wysyłasz. Przechodzisz do karty galaktyki. Skanujesz natychmiastowo cel. 1sza karta > wiadomości, odczytujesz raport szpiegowski, czy cel nie podstawił WR(jeśli lecisz na planetę) lub floty (głównie moon). Jeśli coś takiego się stało, z drugiej karty flot ZAWRACAMY naszą flotę - ocaliliśmy ją właśnie. Jeśli nie, czekamy na nasze żniwo ;) Kilka sekund po wlocie wpadają nasze recyklery, co jest gwarantem tego, że złom należy do nas ;)

Sposób B:

Praktycznie wszystko tak samo jak w punkcie A, za wyjątkiem wysłania recyklerów. wysyłamy je od razu na PZ celu, bez zbędnego przesyłania na lotkę.




3. dobieranie celu.

Uwaga! Pamiętaj o używaniu opcji symulatora. Przypominam również, że każdy atak jest INNY=dla pewności przed atakiem przeprowadź kilka symulacji.
Teoretycznie rzecz biorąc, skanować wszystko po kolei,przy okazji uprawiając farming. jednak jeśli nie mamy zbyt wiele czasu, a właśnie mija pełna godzina, wchodzimy w statystyki flot i patrzymy,kto podskoczył w miejscach. wchodzimy w podgląd jego układu słonecznego i jeśli nadal nie ma tam czerwonych PZ, znaczy ze stawiamy lotkę bez skana pod jego matką. Jest to niejako loteria, możemy stracić ~300kkk-1,5kkk deu lub zyskać 10 x tyle. stawiamy lotkę, moona,przesyłamy tam flotę, skan > lot > bum. w ten sposób ofiara jest niesamowicie zaskoczona obrotem spraw ;)

możemy tez wybrać kilka celi patrząc po statystykach flot,w naszym zasięgu i co 30-40 minut skanujemy im wszystkie planety i moony.

jeśli chodzi o 'uwzięcie się' na jeden cel i zdejmowanie moonów,najlepiej robić to w 4 - 5 osób. w ten sposób mamy 100 % szansy na znalezienie floty. cel najlepiej dobierać patrząc po forum.ogam.net.pl SJ u5 i ST u5. kto się mało udziela,kogo tam dawno nie było po lewej stronie, tego można bić ;]

4. ochrona floty.

a) moony. fsy zawsze wysyłamy z moona na mona z misja stacjonuj. zawrócone stacjonowanie jest niewidoczne na falandze, nawet po zdjęciu moona.
b) zdjęty moon. no, nie było nas,ktoś nam trzepnął moona z którego/na który leci flota. zawracam natychmiast! przecież on mnie mógł sfalangować! ... no i prawdopodobnie odświeża falangę co 5 si dokładnie będzie wiedział,kiedy zawrócisz. są tacy,co potrafią kilkanaście h tak spędzić. pierwsze co robisz, to oceniasz,ile czasu ci zostało do dolotu. jeśli więcej niż 5 min to prawdopodobnie jesteś uratowany:

-w miejscu,z którego leci flota budujesz 1lm/1fleet slov, cokolwiek. ustawiasz dolot na miejsce w które leci twoja falangowana flota i sterujesz prędkością tak,żeby czas dolotu wyszedł +/- 1 s względem głównej floty. wysyłasz fake'a ,w tej sekundzie na drugiej karcie zawracasz główną flotę. przy bardziej ogarniętych agresorach,da ci to przewagę około 15 s. przy powrocie. Jednak nie zapomnij zawrocic i tej podstawionej floty, około 20 sekund po jej wysłaniu - agresor może wyliczyć jej dokładny start, co poskutkuje dokładnym czasem zawrotu. Nie daj mu tej możliwości.

-jeśli czas jest < 5 min,wchodzisz na miejsce z którego leci flota, budujesz 100 lm, wysyłasz 1 na misje stacjonowania na miejsce w które leci flota. wysyłasz 5-6 razy,po czym zawracasz flotę, wysyłasz kolejne 5-6 lmów.agresor zgłupiał :)

z podziękowaniami dla Darth Misiek:

 

Z racji, że coraz więcej osób narzeka, że po zdjęciu kulki i używaniu autoodświeżacza + programu nagrywającego stan ekranu nie da się wybronić od złoma, proponuje dodać fakt, że po zdjęciu kulki można poprosić kilku kolegów o wysłanie po 20+ slotów flot, na planete gdzie jeszcze leci nie zawrócona flota[tak by dolatywały przed nią, nawet i godzine, jeśli mamy tyle czasu], plus wysłanie swoich flot na stacjonuj (tak jak powinna być flota, którą chcemy ochronić) z bardzo przybliżonym czasem lądowania, jak flota którą chcemy ochronić i najlepiej z tych samych koordów, co namierzana flota. Daje to o tyle przewagę (nie wiem, jak działa ten program nagrywający, ale chyba monitoruje to co jest tylko w naszym zasięgu wzroku [czyt. nie monitoruje tego co by zobaczyć musielibyśmy scroolem zjechać w dół], czyli nie uchwyci on momentu kiedy zawróciliśmy, a jeśli nie jest to program, a człowiek klika, to połapanie się w tym, jest wręcz nie możliwe, ze względu na dużą ilość naszych flot, o identycznej misji i identycznych koordach + plus jeszcze dochodzi fakt, że musimy zjeżdżać scroolem na dół, co bardzo opóźnia całość 'pracy'.



5. mowa końcowa.

dowiedziałeś się głównych sztuczek,z jakich korzystam podczas gry flota. nie są to na pewno wszystkie z nich, jednak tyle wystarczy Ci na rozwój floty i zapewnienia jej względnego bezpieczeństwa. Dałem ci podstawy,lecz latać za ciebie nie będę,tak wiec bierz się do roboty i dalej ucz się sam. Powodzenia!






PS

6. Skanowanie.

Podstawą planowania ataku na gracza jest zebranie informacji o jego wszystkich aktualnych koordach i zapisania ich. I teraz...magia się zaczyna. Wiele osób pyta mnie, jakim cudem skanuje ich wszystkie planety w około 20 sekund. Otóż nie jest to żaden program i przy odrobinie wprawy każdy z Was będzie w stanie wyskanować czyjąś flotę niezależnie od tego, czy cel siedzi na koncie, czy nie. Jeśli tylko stoi, jest to możliwe.


krok 1: znajdź wszystkie planety celu. Jest to najbardziej pracochłonna część skanowania, dlatego najlepiej zbierać informacje o kilku graczach na raz.
krok 2: wyposaż się w przeglądarkę, która natychmiast po najechaniu myszką na moona otwiera okienko z opcjami. Na moim kompie działa tak firefox,o ile nie mam za dużo procesów w tle, na laptopie natomiast używam chrome'a.
krok 3: otwierasz w kartach galaktyki na wszystkich koordach celu.
krok 4: zaczynasz skanować. Są na to różne metody, najczęściej, otwieram galaktykę i jadę po moonach :)
krok 5: czytasz raporty szpiegowskie i wiadomości w stylu "Ty też masz bota?!" :)
 
7. Dodatek specjalny - powiększanie moona
 
Wiele osób pyta się, jak powiększać moony i po co to robić.
odpowiedź znajdziemy poniżej:
 
a) moon wielkość 3.000,
 
 -liczba GŚ : 2.000.000
     Szansa na zniszczenie moona: 63% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 0%
 -liczba GŚ : 5.200.000
     Szansa na zniszczenie moona: 100% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 0%
 
b) moon wielkości około 5.700 (próba moonowa z 1.000.000.000 LM)
 
-liczba GŚ : 2.000.000
     Szansa na zniszczenie moona: 9% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 21%
-liczba GŚ : 5.200.000
     Szansa na zniszczenie moona: 45% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 17%
-liczba GŚ : 40.000.000
     Szansa na zniszczenie moona: 100% Prawdopodobieństwo zniszczenia GŚ: 7%
 
 
 
 
Jak widać, szansa na zniszczenie moona, małym kosztem maleje bardzo szybko.
W zasadzie moon wielkości 5.000 odstrasza skutecznie potencjalnych agresorów.
 
 
Jak to zrobić?
Podobnie, jak tworzymy moon.
Dajmy na to chcemy powiększyć moon znajdujący się na koordach [1:1:1]. Z moona/planety innej pozycji (np [1:1:2]) wysyłamy pewną ilość LM'ów, którą łatwo jest obliczyć za pomocą symulatorów dostępnych w grze, na planetę pozycji docelowej (  [1:1:1] ) z misją Napadaj (próba księżycowa).
 
Pamiętajmy, że musi dojść do rozbicia lecącej próby, więc na planecie docelowej musi byc wystarczająca na to ilość obrony lub floty.
Nie zapomnijmy również pozbierać złomu, szkoda by było, aby ktoś inny się wzbogacił na naszej próbie.
 
 
 

! PS ! Punkt 8.

A mianowicie, jak stać się nieuchwytnym... Wszystkie w/w sposoby są skuteczne, jednak jak wiemy, nie każdy gra uczciwie i są tacy, którzy zatrudnią stado osób(oby to byli ludzie... ) żeby klikali falangę, gdy już was wypatrzą.
Najlepszy sposób na bycie nieuchwytnym, który stosuję ja(stosowałem) zamieszczam poniżej,  krok po kroku:
 
- posiadaj równą ilość floty, kończącą się kilkoma zerami.
- wysyłając  fs, myśl o tym wcześniej
- wymagana cierpliwość oraz Admirał 40 slotów
 
Jak?
 
Dajmy na to, mamy 25 poziom technologii komputerowej, z admirałem + mamy więc 65 slotów dla flot.
Dzielimy sobie w kalkulatorze, wszystkie rodzaje jednostek  na 60... (dajmy na to mam 3.000.000 GŚ, więc po podzieleniu wychodzi 50.000).
Gdy znamy już  wartości po podzieleniu (najlepiej przekleić je sobie do notatnika) otwieramy zakładkę floty, w miejscu, z którego chcemy wysłać flotę (moon) w drugiej karcie. Wpisujemy odpowiednie wartości po podzieleniu (w moim przypadku 50.000  w polu Gwiazd Śmierci) i klikamy kontynuuj. Ustawiamy sobie dogodną prędkość i cel dolotu, klikamy kontynuuj, zaznaczamy misję stacjonuj i znów kontynuuj. W tej chwili cofamy stronę w przeglądarce (skrótem klawiaturowym backspace lub strzałką skierowaną w lewą strone, obok pola adresu przeglądarki) i znów klikamy kontynuuj. Czynność tą powtarzamy 59 razy, w odstępach 2-7 sekundowych, kontrolując co kilka fal podgląd, czy aby ktoś na nas nie leci.
 
Poniżej screen...
 
>> klik!<<
 
Jeśli ktoś nawet zdejmie nam moona, zawracamy...ale chaotycznie. Nie klikamy 'zawróć' po kolei we wszystkich flotach, lecz to tu, to tam :) również zachowując kilkusekundowe odstępy.
Jest to gwarancją, że agresor może trafić w co najwyżej kilka części floty, jednak nie ustrzeli całej
Dalej ucieczka to dziecinna zabawa, więc nie opisuje, gdyby jednak zaistniała taka potrzeba, proszę o PW
Powodzenia!
 
 

---------------------------------------

zabrania sie kopiowania i rozpowszechniania powyższej treści bez zgody autora.
wszelkie uwagi proszę pisać w tym temacie.


Użytkownik I_Will_Never_Forget edytował ten post 26 sierpień 2014 - 17:10

  • 13

#2 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2537 postów
    • Online: 244d 11h 14m 30s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 12 sierpień 2012 - 16:02

bardzo fajny poradnik, szczegółowy, myślę, że można by rozesłać link do niego na pw do wszystkich graczy na każdym uni, może by to powiększyło trochę ilość flot.

dodatkowo:
prawy przycisk myszy -> otwórz w nowej karcie; można również zrobić to dużo szybciej, po prostu klikając scrollem (kółeczkiem w myszce) na zakładkę którą chce się w nowej karcie otworzyć.
ctrl + w -> scroll również może zamknąć kartę, na którą się kliknie.
Jest to dużo szybsze :)

niestety do tego muszę się przyczepić.

Masz cel, ale jest aktywny. No cóż....szukamy innego...
A może jednak nie ? Wysyłasz z najbliżej położonej kolonii statek kolonizacyjny do docelowego układu słonecznego. Tworzysz moona. Przesyłasz tam flotę atakującą + recyklery. Wysyłasz recyklery na pz celu:


gdy cel jest aktywny, to jeśli robisz to takim sposobem, to już lepiej szukać innego celu. :) dlaczego?
najważniejszy błąd:
wysłanie recyklerów na lotkę. Po co one nam tam? i tak polecą z lotki co najmniej minutę. recyklery powinno się wysyłać z najbliższej kolonii, a na lotkę tylko flotę służącą do ataku. Zanim recyklery dolecą , to flota bojowa zdąży dolecieć na lotkę i z lotki uderzyć cel.

druga sprawa, ale to już dla graczy którzy mają za sobą więcej lotów i potrafią wszystko szybciej robić: tworzenie moona.
tworzenie moona na lotce przy graczu aktywnym, to jest są dodatkowe 2 minuty, przez ten czas gracz ten może bez problemu zobaczyć naszą lotkę i po prostu uciec. jeżeli decydujemy się na szybki atak, to po prostu niech będzie lotka, lecimy na planetę flotą bojową i od razu bez skanu uderzamy, skan robimy dopiero jak już flota leci z lotki na cel. 25 sekund spokojnie wystarczy na sprawdzenie, czy cel dalej jest, czy się nie podstawia itd. Trzeba też dodać, że na lotkę powinno lecieć się z sondami szpiegowskimi, ponieważ może nie starczyć czasu na przełączenie się na inną kolonię, zeskanowanie celu i odczytanie raportu. Jeżeli ktoś jest wprawiony i potrafi szybko i sprawnie grać na wielu kartach, to jeżeli się boi wracać flotą z lotki (planety) na swojego moona, to w czasie jak flota będzie lecieć na nasz cel, to wtedy możemy (oczywiście po sprawdzeniu raportu szpiegowskiego) szybko przejść na swoją kolonię i szybko wysłać krążkowniki na lotkę w celu stworzenia moona. Lot zajmie około minutę, więc akurat jest to czas w którym nasza flota bojowa doleci i wróci od naszego celu. Jednak jest to dość ryzykowne, bo lecąc z planety narażamy się na kontrę innego gracza, dlatego też powinniśmy się postarać wysłać krążowniki na robienie moona tak, aby wleciały zaraz po powrocie naszego ataku, jednocześnie blokując nam sloty i zabezpieczając flotę.

mam nadzieję, że to co napisałem jest zrozumiałe i się komuś przyda :)


@EDIT

przedstawię schematycznie,
na jednej karcie:
lotka -> recki -> flota + sondy na lotkę -> lot na cel -> skan -> próba moonowa -> sprawdzenie skanu -> ewentualnie zawrócenie floty atakującej -> powrót floty atakującej -> powstaje moon (blokując sloty i uniemożliwiając kontrę na nas) -> lecimy na moona na lotce -> powrót. :)

wiele kart (numer karty podany w nawiasie):
lotka (1) -> recki (1) -> flota + sondy na lotkę (1) -> lot na cel (1) -> skan (2) -> próba moonowa (1) -> sprawdzenie skanu (3) -> ewentualne zawrócenie floty (4) -> powstaje moon (1) -> lecimy na moona na lotce (1) -> powrót (1).

karty warto mieć otwarte przed wszystkim, powinno to wyglądać tak:
(1) - okienko główne, to z menu po lewej stronie. z tego menu otwieramy kółeczkiem następujące karty:
(2) - galaktyka z kordami naszego celu
(3) - wybór rodzaju wiadomości (po przeskanowaniu poczekamy 2-3 sekundy i klikamy od razu na "raporty szpiegowskie", będzie tam nowa wiadomość)
(4) - zakładka "flota", otwarta dopiero po wysłaniu floty na cel.

Użytkownik spieriz edytował ten post 12 sierpień 2012 - 16:11

  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#3 elektra

elektra

    Strażnik pokoju

  • Użytkownik
  • 113 postów
    • Online: 9d 11h 16m 41s

Napisano 12 sierpień 2012 - 22:35

Nawet nie czytam, poradnik powinien jedynie być wstępem do gry. Ewentualnie opis jak robić fsa.

Resztę nabiera się z doświadczenia własnego.
  • 0

#4 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 17 sierpień 2012 - 23:41

@ elektra.
Nie czytasz,a oceniasz,ambitnie.

@ spieriz.
Miło że dodaleś ;) nie mam czasu,a często i głowy, żeby opisać najbardziej złożoną część gry na ogam.
Wiem,że jeszcze nie wszystko zawarłem,ale to kwestia czasu.
Jeśli chodzi o otwieranie kart scrollem,na laptopach to nie działa(sprawdzałem 3).
A linkowanie w PW do wszystkich graczy mogłoby odnieść pozytywny skutek ;)
  • 0

#5 Gość_†Zbojnik†_*

Gość_†Zbojnik†_*
  • Guests

Napisano 18 sierpień 2012 - 00:42

Poradnik bardziej przypomina "5" złotych rad flociarza :P
Tak jak elektra pisał, wszystkiego z doświadczenia się nauczysz, takie opisy za dużo nie dają.
Mimo wszystko fajnie, że komuś się chciało o tym napisać, plusik leci.
  • 0

#6 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 14 październik 2012 - 08:15

Update: punkt 6 zaktualizowany o brak mozliwosci korzystania z linkow

Użytkownik -shiwa- edytował ten post 15 październik 2012 - 13:51

  • 0

#7 deusx

deusx

    Admin / programista

  • Użytkownik
  • 9370 postów
    • Online: 131d 2h 40m 47s
  • Nazwa z gry:deusx
  • Uniwersum:2-10

Napisano 15 październik 2012 - 07:25

Korzystanie z linków, począwszy od dzisiaj będzie sukcesywnie blokowane przez system, nie jest już możliwy skan z linku dlatego proszę autora o usunięcie tej części poradnika.
  • 0

478457sygnadeus.png


#8 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 18 listopad 2012 - 11:41

Update punkt 1:

Tabela cen różnego rodzaju statków podana w deuterze dla 1 statku

oraz

Tabela wartości punktowej różnego rodzaju statków (wartość punktowa dla zbudowanego 1 statku)
  • 0

#9 joze

joze

    Namiestnik chorąży

  • Spamer
  • 184 postów
    • Online: 4d 11h 30m 30s
  • Nazwa z gry:13
  • Uniwersum:6
  • LokalizacjaStargard Szczeciński

Napisano 18 listopad 2012 - 11:50

shiwa ja grram na lapku i otwieram karrty scrolem ^^
  • 0

#10 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 18 listopad 2012 - 11:51

pewnie wszystko zalezy od sterownikow :P ja na macbookach siedze z wgranym xpekiem to nie dziala ;P na lenovo mi dziala
  • 1

#11 Neriel

Neriel

    Potomek zbawionego

  • ex. team
  • 3251 postów
    • Online: 235d 13h 44m 37s
  • Nazwa z gry:Neriel
  • Uniwersum:3
  • Gadu-Gadu:1463534
  • LokalizacjaŚwiebodzin

Napisano 18 listopad 2012 - 13:12

UT kosztuje 39.500 deu.
  • 1

#12 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 18 listopad 2012 - 13:35

UT kosztuje 39.500 deu.


thx, dodalem wszystko,zamiast na deuter zamienic :D
  • 0

#13 Darth Misiek

Darth Misiek

    Stary mędrzec

  • Użytkownik
  • 655 postów
    • Online: 36d 7h 46m 1s
  • Lokalizacjau2

Napisano 18 listopad 2012 - 20:14

Z racji, że coraz więcej osób narzeka, że po zdjęciu kulki i używaniu autoodświeżacza + programu nagrywającego stan ekranu nie da się wybronić od złoma, proponuje dodać fakt, że po zdjęciu kulki można poprosić kilku kolegów o wysłanie po 20+ slotów flot, na planete gdzie jeszcze leci nie zawrócona flota[tak by dolatywały przed nią, nawet i godzine, jeśli mamy tyle czasu], plus wysłanie swoich flot na stacjonuj (tak jak powinna być flota, którą chcemy ochronić) z bardzo przybliżonym czasem lądowania, jak flota którą chcemy ochronić i najlepiej z tych samych koordów, co namierzana flota. Daje to o tyle przewagę (nie wiem, jak działa ten program nagrywający, ale chyba monitoruje to co jest tylko w naszym zasięgu wzroku [czyt. nie monitoruje tego co by zobaczyć musielibyśmy scroolem zjechać w dół], czyli nie uchwyci on momentu kiedy zawróciliśmy, a jeśli nie jest to program, a człowiek klika, to połapanie się w tym, jest wręcz nie możliwe, ze względu na dużą ilość naszych flot, o identycznej misji i identycznych koordach + plus jeszcze dochodzi fakt, że musimy zjeżdżać scroolem na dół, co bardzo opóźnia całość 'pracy'.

Nie trzeba dziękować :)

Użytkownik Darth Misiek edytował ten post 18 listopad 2012 - 20:26

  • 2
Dołączona grafika
Dołączona grafika

#14 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 18 listopad 2012 - 22:11

+ plus jeszcze dochodzi fakt, że musimy zjeżdżać scroolem na dół, co bardzo opóźnia całość 'pracy'.


firefox + 2 dodatki,nie pamietam jakie. jeden ma mozliwosc zapisu screena calego okna, a jest drugi ,ktory go wyzwala cyklicznie :P

ale jednak podziekuje i dodam mimo wszystko :D

Użytkownik -shiwa- edytował ten post 18 listopad 2012 - 22:12

  • 0

#15 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 07 marzec 2013 - 22:03

witamy serdecznie :) mam nadzieje że zgromadzone an forum poradniki skutecznie pomogą Ci się rozwijać


  • 1

#16 kOtello

kOtello

    Stary mędrzec

  • Użytkownik
  • 727 postów
    • Online: 34d 5h 45m 55s
  • Nazwa z gry:kOtello
  • Uniwersum:UNI 3

Napisano 07 marzec 2013 - 22:05

Wydaje mi się że możesz już więcej jej tu nie zobaczyć. Po pierwsze pomyłka w dziale a po drugie mam wrażenie że to SPAM i reklama :)


  • 0

Dołączona grafika


#17 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 20 marzec 2013 - 17:12

aktualizacja, dodano punkt 7.


  • 0

#18 Krisu76

Krisu76

    Giermek niebios

  • Użytkownik
  • 79 postów
    • Online: 19d 18h 17m 48s
  • Nazwa z gry:Mokry

Napisano 20 marzec 2013 - 17:56

Bardzo fajny poradnik mi sie przydał i za to plusik :)

Dzieki Shiwa 


  • 0

#19 SheeVa

SheeVa

    The emperor

  • Użytkownik
  • 812 postów
    • Online: 29d 2h 17m 30s
  • Nazwa z gry:SheeVa
  • Uniwersum:7
  • Gadu-Gadu:7785138
  • LokalizacjaPabianice / Łódź

Napisano 08 maj 2013 - 21:09

prawdopodobnie ostatnia poprawka w poradniku, radzę się z nią zapoznać każdemu, nawet doświadczonym graczom :)

 

! PS ! Punkt 8.


A mianowicie, jak stać się nieuchwytnym... Wszystkie w/w sposoby są skuteczne, jednak jak wiemy, nie każdy gra uczciwie i są tacy, którzy zatrudnią stado osób(oby to byli ludzie... ) żeby klikali falangę, gdy już was wypatrzą.

Najlepszy sposób na bycie nieuchwytnym, który stosuję ja(stosowałem) zamieszczam poniżej, krok po kroku:



- posiadaj równą ilość floty, kończącą się kilkoma zerami.

- wysyłając fs, myśl o tym wcześniej

- wymagana cierpliwość oraz Admirał 40 slotów



Jak?



Dajmy na to, mamy 25 poziom technologii komputerowej, z admirałem + mamy więc 65 slotów dla flot.
Dzielimy sobie w kalkulatorze, wszystkie rodzaje jednostek na 60... (dajmy na to mam 3.000.000 GŚ, więc po podzieleniu wychodzi 50.000).

Gdy znamy już wartości po podzieleniu (najlepiej przekleić je sobie do notatnika) otwieramy zakładkę floty, w miejscu, z którego chcemy wysłać flotę (moon) w drugiej karcie. Wpisujemy odpowiednie wartości po podzieleniu (w moim przypadku 50.000 w polu Gwiazd Śmierci) i klikamy kontynuuj. Ustawiamy sobie dogodną prędkość i cel dolotu, klikamy kontynuuj, zaznaczamy misję stacjonuj i znów kontynuuj. W tej chwili cofamy stronę w przeglądarce (skrótem klawiaturowym backspace lub strzałką skierowaną w lewą strone, obok pola adresu przeglądarki) i znów klikamy kontynuuj. Czynność tą powtarzamy 59 razy, w odstępach 2-7 sekundowych, kontrolując co kilka fal podgląd, czy aby ktoś na nas nie leci.



Jeśli ktoś nawet zdejmie nam moona, zawracamy...ale chaotycznie. Nie klikamy 'zawróć' po kolei we wszystkich flotach, lecz to tu, to tam :) również zachowując kilkusekundowe odstępy.

Jest to gwarancją, że agresor może trafić w co najwyżej kilka części floty, jednak nie ustrzeli całej

Dalej ucieczka to dziecinna zabawa, więc nie opisuje, gdyby jednak zaistniała taka potrzeba, proszę o PW

Powodzenia!


  • 1

#20 oremi

oremi

    Starszy plutonowy AlieN

  • Użytkownik
  • 987 postów
    • Online: 18d 22h 11m 36s
  • Nazwa z gry:oremi
  • Uniwersum:5, 6, 68
  • Tlen:AlieNowi nie potrzebny

Napisano 08 maj 2013 - 21:37

napisałem na sb w tym samym czasie jak uciec(tak wyszło fartownie :D ), więc powtórze: klepiemy jeden slot i ślemy dalej(kontynuujemy) cofamy backspecem i kontynuując wysyłamy kolejne sloty - nawet jeśli floty zabraknie to czekamy aż doleci i dalej klikamy kontynuuj


  • 0




Użytkownicy przeglądający to forum: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych