Skocz do zawartości


Zdjęcie

Odbudowa OGam.net.pl

OGam.net.pl początek reedycja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#21 Diboo

Diboo

    Paź

  • Użytkownik
  • 38 postów
    • Online: 5d 6h 28m 9s
  • Nazwa z gry:Dibo
  • Uniwersum:9

Napisano 25 sierpień 2017 - 09:44

Do ruchu i emocji w grze nie potrzeba zmian ani zadnych ograniczeń bo ktos kto zakldał tu konto liczyl sie z tym że ma predkosc jaką ma. Bank ma jaki ma

i wszystko inne co daje dany serwer. Do ruchu w grze potrzebni są gracze. Czym ich więcej tym wiecej flot a co za tym idzie jest co robić. Bzdurą jest ze przez bank nie ma na co latac. Dlaczego ? Zaczynałem tu gre kiedy podobno już wiało pustkami a to kolejna nieprawda bo byl jeszcze jakis % graczy i jakis % flot. Wiec ani bank ani moony ani ta predkosc w niczym nie przeszkadza zeby było ok. Poprostu tu nie ma ludzi i to nie z powodu tego jak dziala dane uniwersum a z dwoch powodów. Olewka ze strony teamu (gra + forum) reszta to smierc naturalna i tego nie przeskoczy sie w zaden sposob. Kolejna sprawa to pomysly z ograniczeniem tego czy tamtego za plny ( choć jestem za ) to zaraz zaraz ktos za serwer płaci mamone i ktos to stwozył nie dla funu charytatywnie tylko rownież dla mamony. Wiec powprowadzał rozne dopalacze za walute. Jest to jego sprawa i od tego ma ten caly projekt ale skoro chce miec z tego mamone to musi o to nieco zadbać.

Więc jeszcze raz powtarzam nowe uniwersum start od zera i kto chce ten zalozy konto i bedzie sobie pykał az do znudzenia.

Żadne ale to żadne pomysły cięcia i ograniczenia tego nie dźwigną a wrecz odwrotnie zniechęcą tych ktorzy juz tu grają a wątpie ze nagle z nieba przyjdzie cała masa nowych bo ktoś zmniejszył bank predkosc czy polączył uniwersum. Dziękuje dobranoc


  • 0

#22 szalejownik

szalejownik

    Towarzysz husarski

  • Użytkownik
  • 62 postów
    • Online: 1d 13h 31m 23s
  • Nazwa z gry:Skipper

Napisano 25 sierpień 2017 - 09:56

 Co ty gadasz. Ktos postawi UT zwiezie raz na jakis czas a flota bedzie latała na fsach p 4-5 dni i tak w koło. Bank zostawcie w spokoju. Ktoś wczesniej napisał że x200 i bank przyciaga najwiecej ludzi. No to gdzie oni są? Może i przyciąga ale do 1 złomowania. x200 jest fajne ale to miecz obusieczny. A kto pamieta czasy ogam bluepic jak sie wyczepiwako zarywało nocki żeby coś zarobić wiec jak dla mnie to da motor do budowania flot tzn obniżenie z x200 na x10 ew x5 nie wiecej niz x10 bo już lipa będzie 

No właśnie! Ale będzie gdzieś ta flota zawsze można moona zniszczyć itp itd... zrobi się ruch w interesie... A obecnie za kilka astatów ściągasz prowizje w banku i nie masz potrzeby mieć w ogóle floty. :) Bo po co budować flotkę która spala deuter, jak można wpłacić surowce na wszystkich planetach do banku i wypłacić tam gdzie się chce bez żadnej prowizji... 


  • 0

#23 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2507 postów
    • Online: 229d 12h 36m 12s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 25 sierpień 2017 - 10:25


ktos to stwozył nie dla funu charytatywnie tylko rownież dla mamony

 

         |

         |

         |

        V

 

 


obecnie moim motto jest przywrócenie tego projektu, nie dla pieniędzy, zarobku - dla was

 

;)


Użytkownik spieriz edytował ten post 25 sierpień 2017 - 10:25

  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#24 deusx

deusx

    Admin / programista

  • Administrator
  • 9358 postów
    • Online: 130d 20h 52m 46s
  • Nazwa z gry:deusx
  • Uniwersum:2-10

Napisano 25 sierpień 2017 - 10:42

Niejednokrotnie ktoś stwierdzał że dany pomysł zabije grę, nawet czasami połowa głosów w ankiecie była tego zdania a efekt był zupełnie inny. Mimo, że gramy tutaj 3 miesiące lub 3 lata nie możemy do końca stwierdzić jak dana zmiana wpłynie na grę uwierzcie mi.

Świetnie, że pojawia się tyle pomysłów i tworzy się zacięta dyskusja, to oznacza, że gra jeszcze żyje :)

Niestety sam nie mogę skomentować tych pomysłów, bo szczerze mówiąc nie wiem czy ograniczenie banku, zmiany kosztów FS czy inne koszty księżyca mogą wnieść coś dobrego czy złego. Tak strategiczne zmiany na wpływ gry zawsze będą omawiane wspólnie w osobnych tematach i ankietach.

 

Na uniwersa właśnie zawitali nowi SGO, którzy będą pilnować uczciwości gry, zgodnie z regulaminem.


  • 0

Dołączona grafika


#25 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2507 postów
    • Online: 229d 12h 36m 12s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 25 sierpień 2017 - 13:33

co do banku, fs itd nie możemy przewidzieć - to prawda

 

ale jestem pewien, że wywalenie surowców za kasę przyniesie bardzo pozytywne skutki ;)

 

jesteś w stanie przedstawić jakiś swój plan na najbliższą przyszłość w grze?

co teraz robisz, masz w planach, jakie zmiany, co teraz będzie się działo?

jakieś nowe uni, łatanie starych, cokolwiek?


  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#26 hhsnake0

hhsnake0

    Prorok narodów

  • ex. team
  • 1160 postów
    • Online: 70d 22h 20m 8s
  • Nazwa z gry:hhsnake0
  • Uniwersum:8
  • Gadu-Gadu:nie posiadam :)
  • Tlen:nie posiadam :)

Napisano 25 sierpień 2017 - 15:12

co do banku, fs itd nie możemy przewidzieć - to prawda

 

ale jestem pewien, że wywalenie surowców za kasę przyniesie bardzo pozytywne skutki ;)

 

jesteś w stanie przedstawić jakiś swój plan na najbliższą przyszłość w grze?

co teraz robisz, masz w planach, jakie zmiany, co teraz będzie się działo?

jakieś nowe uni, łatanie starych, cokolwiek?

 

Właśnie jesteśmy na etapie burzy mózgów na Internalu.

Są już pierwsze pomysły i za chwilę stworzymy odpowiedni temat, gdzie poruszymy wszelkie kwestie i pomysły wasze oraz nasze.

 

Co mogę już powiedzieć, to fakt zmian w sojuszu - które już są lekko nakreślone.

Wiem, że temat pewnie nie jest dla was priorytetem - jednak plan jest taki, że to zmodyfikowany sojusz spowoduje wzrost flot.

 

Co do zakupów surowców - też tego nigdy nie lubiłem jednak z drugiej strony wiem, że serwis musi przynosić dodatkowe przychody i gdzieś musimy mądrze wpleść opłaty PLN.

 

Wróciłem do teamu tylko po to, by zrobić to co się nie udało wcześniej.

Teraz mam do tego inne podejście i widzę poprawę bo deusx przez ostatnie kilka dni jest codziennie :troll:

 

Myślę, że weekend coś już naszkicujemy i zaczniemy z wami poważne rozmowy o zmianach - to mogę wam obiecać już teraz :)


  • 0

#27 destiny

destiny

    Nawiedzony Lucyfer

  • Użytkownik
  • 378 postów
    • Online: 303d 22h 7m 5s
  • Nazwa z gry:Destiny
  • Uniwersum:8

Napisano 25 sierpień 2017 - 17:25

Jako, że mam spore doświadczenie już prawie 11 lat to parę kwesti dorzucę.

 

Już na sam start trzeba wykluczyć dodawanie jakichkolwiek statków/obrony, nigdzie się to nie przyjęło i nie ma prawa bytu, bo po co kolejny statek xxx który zmienia jedynie to co trzeba wrzucić do stoczni i nic poza tym? wiele serwisów prywatnych tego próbowało i nigdzie nie przyniosło pozytywnego skutku bo tak jak jest teraz jest idealnie zoptymalizowane pod względem rozwoju "militarnego".

 

To samo tyczy się budynków i dodatkowych badań, też nie będzie to miało żadnego pozytywnego wpływu na rozgrywkę, a dołoży mnóstwo pracy programistą aby to wdrożyć( zmarnowany niepotrzebnie czas testowanie różnych systemów)

 

To nad czym bym się pochylił w kwestii typowo programistycznych to próba usprawnienia sojuszy(aktualnie chyba tylko do czatu są potrzebne co i tak działa średnio) jak i również ACS, aczkolwiek wiem, że programistycznie to naprawde nie jest łatwe, bo nawet oryginał miewał z tym nielada problemy i było mnóstwo bugów. 

 

Co można by zmienić to faktycznie brak wyeliminować zakup surowców za PLN( ale żyjemy w czasam materializmu i próby zysku na wszystkim więc wiem że to nie realne) ale można by to ograniczyć tak aby i właściciel był zadowolony i jakiś napaleniec co chce wydać troche kasy mógł się dowartościować.

Przykładowo wprowadzić tygodniowy limit zakupów w sklepie powiedzmy na 500 astatów? nie jest to na tyle aby nagle ktoś wybudował flotę z kosmosu, a dzięki temu musiałby systematycznie dokonywać zakupów i spożytkować te surowce na bieżąco(wiem wiem jest bank ale o tym poniżej :)

 

Może odrazu przęjde w takim razie do banku co by hejt nie poleciał po przeczytaniu połowy treści. Oczywiste jest że jakieś 90% graczy grało tu tylko ze względu na bank i opcję jednego kliknięcia w celu zwiezienia surowców zamiast spędzać 1h na zwożeniu puszczaniu fsów itp. Myślę że jakby nagle pojawiła się informacja że banku niema to jak szczał w kolano i strata graczy. Ale jego ograniczenie już niekoniecznie i tutaj mam 2 propozycje(jedna gdzieś dawno temu już była przez kogoś proponowana)

1. limit w banku to maksymalnie 3000% surowców w przeliczeniu na deuter w stosunku do ilości pkt, czyli mam 100BLN PKT, to w banku mogę mięc maksymalnie 3 BLD deuteru, nie jest jakaś duża przebitka bo grając na u8 i mając 180BLN PKT miałem w banku ponad 21BLD surowców. Plusy? trzeba by mimo wszystko wydawać te surowce ekowcy na eko więc więcej do farmienia, flotowcy na flote większe % i lepsze zyski oraz brak możliwości podstawki z PLN(patrz wyżej). Minusy? hmm trzeba by coś więcej robić niż tyllko wpłać surowce

2. Tutaj nie wiem jak programistycznie czy jest ktoś w stanie to napisać i czy gra to przyjmie ale wprowadzenie tzw. Podatku od przekroczenia pewnej ilości surowca w banku w stosunku do ilości pkt. czyli mamy ten limit co w pkt 1 ale po jego przekroczeniu mimo wszystko wpłata do banku pobiera nam 20% surowców i tutaj uwaga składuje te surowce w jakimś jednym miejscu (pamiętacie pomysł utworzenia specialnych planet które by się pojawiały? i zawierały floty itp?) można by to wykorzystać w ten sposób, że te surowce by tam trafiały i by sojusze walczył o te nagrody. Plus oczywiście jakiś dodatek od admina w postaci 50% więcej.

W sumie jak sobie tak myślę, to ogólnie można by zrobić, że każda wpłąta do banku od każdego pobiera 1% surowców i składuje w to miejsce.

Oczywiście wszystko pięknie ładnie ale czy to da się rozwiązać programistycznie? Snejk? Deusx?

 

Jak już by się dało zrobić brak surowców za astaty to można wprowadzić, że resorty od obecnych maksymalnych LVL w zwyż będą kosztowały dodatkowo astaty i żeby nie było łatwo to ta suma będzie się zwiększała z każdym lvl więc 11lvl wydobycia kosztuje 10 astatów, 12-20, 13-30 itd. sporo osób na pewno kupi

Zwiększenie kosztów ogólnych oficerów razy 2 minimum, aktualnie geolog na rok czasu to kwestia 20zł, szczerze śmieszne pieniądze jak za taki ogromny plus. Zmienić z kosztów za tryt "zmniejszenie spalania". I jeszcze kilka innych rzeczy które zapenią spokojnie środki na utrzymanie serwisu i może nawet zarobek dla właściela, Napewno nie będzie to tak jak do tej pory że wpadał jeden napaleniec i nagle wydawał 3 tysie na surowce, ale zawsze coś :) 

 

No i przejdę do najbardziej spornej kwesti łączenie uni, niema innej opcji jak połączenie wszystkie w JEDNO uni. Powiedzcie mi jaki sens jest trzymać 4 wymarłe uni? Ja nie widzę żadnego. Ktoś zaraz napisze a bo tworzyłem to 4 lata czy coś i mam 2-3 konta , no i co Wam z tych kont? skoro wszędzie jest po 9 osób online cały czas? Nikt nowy nie przyjdzie na takie uni i nie zacznie grać bo to nie będzie miało żadnego sensu a tak połączenie da Wam trochę zabawy, fakt przez pewnie pierwszy miesiąc i tyle ale niestety taka kolej rzeczy. Ja już ponad rok temu nie mogłem się doczekać połączenia bo się nic nie działo a teraz to nei wiem jak Wy tam jeszcze egzystujecie, bo grą tego nazwać na pewno nie można.

 

Tyle z moich wywodów :)


  • 1

#28 Alfa

Alfa

    Namiestnik chorąży

  • Użytkownik
  • 184 postów
    • Online: 7d 16h 36m 20s
  • Nazwa z gry:Alfa
  • Uniwersum:5, 7

Napisano 26 sierpień 2017 - 08:06

Powinno się wprowadzić PZ z obrony.


  • 0

#29 Alwego

Alwego

    Mówca planetarny

  • Użytkownik
  • 990 postów
    • Online: 182d 22h 59m 48s
  • Nazwa z gry:Alwego
  • Uniwersum:5
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 26 sierpień 2017 - 08:14

Bo? Obrona jest po to aby ochraniać planetę, a nie po to aby zachęcać do atakowania. Jaki sens stawiania obrony, jeśli to da dodatkowy zysk agresorowi.


  • 4

#30 19rafik64

19rafik64

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
    • Online: 3h 6m 34s
  • Uniwersum:9

Napisano 27 sierpień 2017 - 13:34

Kiedy wyjdzie to nowe uniwersum bo chętnie chciałbym już tam zagrać :) i naprawcie przy okazji możliwość kupna astatów przelewami paypal.


  • 0

#31 deusx

deusx

    Admin / programista

  • Administrator
  • 9358 postów
    • Online: 130d 20h 52m 46s
  • Nazwa z gry:deusx
  • Uniwersum:2-10

Napisano 27 sierpień 2017 - 22:22

Destiny, programistycznie każda zamiana jest możliwa. Dziękuje za spore zainteresowanie tematem i odpowiedzi.
Musimy przejść teraz do segregowania naszych propozycji, zmian do odpowiednich kategorii na forum, które utworzył hhsnake "Zmiany na Ogam.net.pl".


  • 0

Dołączona grafika


#32 19rafik64

19rafik64

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
    • Online: 3h 6m 34s
  • Uniwersum:9

Napisano 28 sierpień 2017 - 09:30

to kiedy wychodzi te nowe uni? Zrób tak jak na 9 uni i będzie git :)


  • 0

#33 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2507 postów
    • Online: 229d 12h 36m 12s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 28 sierpień 2017 - 09:40

nie będzie git ;) po co kolejne takie same uni? masz już spory wybór


  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#34 19rafik64

19rafik64

    Newbie

  • Użytkownik
  • 5 postów
    • Online: 3h 6m 34s
  • Uniwersum:9

Napisano 28 sierpień 2017 - 09:45

nowe uni nowi gracze szanse od początku...


  • 0

#35 nebu

nebu

    Stary mędrzec

  • Global Moderator
  • 799 postów
    • Online: 147d 20h 41m 49s
  • Nazwa z gry:nebu
  • Uniwersum:7
  • LokalizacjaRuda Śląska

Napisano 28 sierpień 2017 - 09:51

Nie koniecznie. Starzy wyjadacze nie dali by szans nowym :). Poza tym nowe uni z nowymi mozliwosciami i rozwiazaniami to i nowi i starzy gracze się zainteresują rozpoczeciem gry.
  • 0

Operator Gry Uniwersum 7 Uniwersum 8 |

 | tabela kar | regulamin | regulamin forum |

 

 


#36 cycu

cycu

    Obłędny rycerz

  • Użytkownik
  • 272 postów
    • Online: 62d 22h 57m 57s

Napisano 29 sierpień 2017 - 17:20

Jest możliwość dodania widocznej pozycji gracza w galaktyce żeby nie trzeba było za każdym razem tego sprawdzać?


  • 0

#37 Alwego

Alwego

    Mówca planetarny

  • Użytkownik
  • 990 postów
    • Online: 182d 22h 59m 48s
  • Nazwa z gry:Alwego
  • Uniwersum:5
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 29 sierpień 2017 - 17:57

Jest możliwość dodania widocznej pozycji gracza w galaktyce żeby nie trzeba było za każdym razem tego sprawdzać?

 

O! NO! Właśnie skanuję galę i co chwilę patrzę.... 2000 pozycja - olewam.... 1400 pozycja - olewam..... 700 pozycja - skanuje, może coś jest

 

Fajnie by było jakby można było szybciej, rzucajac tylko okiem ocenić, kogo w danym układzie warto przeskanować. Nie wiem, może jakiś filtr konfigurawany przez gracza, że gracze mający mniej niż x punktów/pozycji są innym kolorem w gali?


  • 0

#38 faziee

faziee

    Sir.

  • Użytkownik
  • 770 postów
    • Online: 47d 10h 9m 50s
  • Nazwa z gry:;>
  • Uniwersum:7

Napisano 02 wrzesień 2017 - 15:20

A według mnie takie dodatki powinny być właśnie dostępne za astaty, wszlkiego rodzaju uproszczenia :)


  • 1
Dołączona grafika

#39 Alwego

Alwego

    Mówca planetarny

  • Użytkownik
  • 990 postów
    • Online: 182d 22h 59m 48s
  • Nazwa z gry:Alwego
  • Uniwersum:5
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 02 wrzesień 2017 - 15:33

I ja za takie coś mogę rzucić kilka astat. Tylko aby się nie skończyło, że pakiet dodatkó to koszt 100 astat miesiecznie ;P


  • 0

#40 Robin

Robin

    Paladyn

  • Użytkownik
  • 42 postów
    • Online: 3d 18h 47m 11s

Napisano 04 wrzesień 2017 - 21:54

Powinno się wprowadzić PZ z obrony.

Moim zdaniem również jest to rewelacyjny pomysł. Może nie koniecznie by to było pz takie jak z floty czyli 50%, ale np. 30%. 

Sporo by to ciekawego wniosło, bo wielu graczy nie ma czasu szukać i polować na inne floty, więc mogła by latać i zarabiać na bunkrach. Podniosłoby by to znacznie grywalność, zwłaszcza dla tych co grają tylko "okazjonalnie" + wzrosła by liczba flot :). Bo zamiast budować rakiety do rozwalenia obrony, robiło by się to flotą dla dodatkowego zysku.

 

Jak dla mnie MEEEGA ten pomysł !


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: OGam.net.pl, początek, reedycja

Użytkownicy przeglądający to forum: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych