Skocz do zawartości


Zdjęcie

Odbudowa OGam.net.pl

OGam.net.pl początek reedycja

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
55 odpowiedzi w tym temacie

#41 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2418 postów
    • Online: 183d 17h 30m 35s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 04 wrzesień 2017 - 21:58

niezbyt, bo obrona straciłaby wtedy swoją rolę - zamiast odstraszać, by zachęcała do ataku. Gracze eko całkowicie by utracili możliwości defensywne, bo by się opłacało atakować ogromne bunkry, nawet w ACS'ie, bo i tak by się zwróciło z zyskiem.


  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#42 zdravko

zdravko

    Pachołek

  • Użytkownik
  • 10 postów
    • Online: 15h 16m 34s
  • Nazwa z gry:zdravko
  • Uniwersum:9

Napisano 04 wrzesień 2017 - 22:07

Tak jak przedmówcy powiedzieli. Obrona ma w pierwszej kolejności odstraszyć potencjalnego agresora a potem dopiero bronić. PZ w wysokości nawet 1% będzie już stanowiło zagrożenie dla obrońcy.


  • 0

#43 Robin

Robin

    Paź

  • Użytkownik
  • 34 postów
    • Online: 3d 11h 35m 44s

Napisano 04 wrzesień 2017 - 23:56

No i dobrze. Na "zwykłych" ogame tego typu obrona ( o której mówicie) ma sens bo nie ma banku, a tutaj i tak wszystko się w banku trzyma. Więc niech i zachęca do ataku, zobliguje to też graczy eko do częstszego zaglądania oraz do atakowania innych obron, ponieważ będą szybkim i łatwym do zlokalizowania celem.

 

Nie rozumiecie chyba tego, że większość graczy którzy tutaj wchodzą (i często na dłuższą metę nie zostają) to gracze "rekreacyjni" czyli: wejść, poklikać, mieć chwilę frajdy i wyjść. Tego typu gracze nie siedzą i nie szukają godzinami flot (nawet kilkadziesiąt minut czasem bezowocnych poszukiwań (ZNÓW) zniechęca do ponownego rozpoczęcia w następnym dniu), a nawet jak znajdą to chcieliby już polecieć a nie polować i sprawdzać znów godzinami czy przeciwnik się zalogował czy nie.

Szybka farma i szybka zabawa - to właśnie daje to PZ z obrony. Powtórzę, nie chodzi tutaj o duży % takiego pz, niech będzie mniejszy niż z floty, ale niech będzie.


Użytkownik Robin edytował ten post 04 wrzesień 2017 - 23:57

  • 0

#44 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2418 postów
    • Online: 183d 17h 30m 35s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 05 wrzesień 2017 - 00:01

to po co w takim razie ktokolwiek by budował obronę, skoro i tak zostanie od razu zniszczona?


  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#45 Robin

Robin

    Paź

  • Użytkownik
  • 34 postów
    • Online: 3d 11h 35m 44s

Napisano 05 wrzesień 2017 - 00:09

To już jego sprawa


  • 0

#46 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2418 postów
    • Online: 183d 17h 30m 35s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 05 wrzesień 2017 - 00:29

nie, to jedynie pokazuje tego bezcelowość ;D

 

obrona całkowicie straci wtedy na wartości a ekowcy jakikolwiek komfort gry.

już i tak chcemy im trochę utrudnić życie poprzez ograniczenie banku, wystarczy ;) likwidacja obrony (bo byłaby to likwidacja jej przydatności) znacznie by zaburzyła balans gry.

zresztą deusx już chyba kiedyś pisał że nie i koniec :D ale nie chce mi się szukać

 

w każdym razie byśmy po bardzo krótkim czasie doszli do sytuacji, w której na nic Ci PZ z obrony, bo nikt obrony nie zbuduje i tyle


Użytkownik spieriz edytował ten post 05 wrzesień 2017 - 00:29

  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#47 Alwego

Alwego

    Mówca planetarny

  • Użytkownik
  • 970 postów
    • Online: 179d 13h 41m 2s
  • Nazwa z gry:Alwego
  • Uniwersum:5
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 05 wrzesień 2017 - 04:43

Jak nie masz czasu szukać i latać mozesz kupić surowce za astaty.


  • 0

#48 Robin

Robin

    Paź

  • Użytkownik
  • 34 postów
    • Online: 3d 11h 35m 44s

Napisano 05 wrzesień 2017 - 08:22

No ale to po co w takim razie wtedy grać?


  • 0

#49 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2418 postów
    • Online: 183d 17h 30m 35s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 05 wrzesień 2017 - 10:23

Robin, jak to powiedziałeś

 

 

To już jego sprawa

 

;D


  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#50 Pocikola

Pocikola

    Stary mędrzec

  • Użytkownik
  • 587 postów
    • Online: 10d 12h 56m 59s
  • Uniwersum:5

Napisano 05 wrzesień 2017 - 11:01

Nie montuje się w aucie alarmów po to żeby je kraść i sprzedawać bo mają większa wartość z alarmem. Tylko ma odstraszyć, jak będzie tak jak wyżej mówią przynajmniej 1 % z obrony to już skutkuje to liczeniem czy może wlecenie w obronę nie jest czasem opłacalne, bezsensu.

 

Nie patrz co mają na ogame zwykłym bo po to gram tu, bo jest o 200 razy lepiej. Niż tam i tam mnie nie interesuje co mają jak dla mnie to mogą nawet mieć wszystko inne, nie dążmy do tego kto ma ktoś my też to musimy mieć, bo nie będziemy niczym się różnic.

 

Temat był kilka lat temu, nie przeszedł, dziś też uważam, że jest na przegranej pozycji.

 

Może zrobimy prędkość X 1 bo na ogame też tak jest...


Użytkownik Pocikola edytował ten post 05 wrzesień 2017 - 11:02

  • 0

#51 Robin

Robin

    Paź

  • Użytkownik
  • 34 postów
    • Online: 3d 11h 35m 44s

Napisano 05 wrzesień 2017 - 13:11

Pocikola

Loll Ty to poleciałeś, aż bije po oczach nieumiejętność czytania ze zrozumieniem :).

 

P.S. Wiadomo coś odnośnie nowego uni?


  • 0

#52 Nyczu99

Nyczu99

    Obłędny rycerz

  • Użytkownik
  • 250 postów
    • Online: 21d 7h 32m 43s

Napisano 06 wrzesień 2017 - 13:46

Jest potencjał, bo jak widać starzy wyjadacze nadal czyhają na rozwój Ogam i co jakiś czas sprawdzają forum czy może cos się ruszyło. Aby znowu zrobić ruch, potrzebne jest cos, co przyciągnie ludzi, a co najlepiej przyciąga ludzi? Promocja. Zyje forum to zyje Ogam i odwrotnie.

 

Proponowałbym na nowe Uniwersum stworzyć ofertę taka, ze gdy zarejestrujesz się na forum dostaniesz oficera na nowe uni przykładowo na tydzień. Jeśli napiszesz 10 postów, dostaniesz cos innego itp. Cos niczym system lojalnościowy - dajesz cos od siebie, to cos dostajesz. Tak jak są zadania w grze, tak samo zadania na forum. 

Kolejny pomysł to możliwość wyboru w grze jezyk polski lub angielski aby potencjalnie zmaksymalizować liczbę graczy. 

W sklepie zostawić badania, oficerowie oraz inne, nie trzeba miec fortuny żeby to wykupić. Przykład Asteka pokazał dlaczego nie powinno być surowców za hajs. 

 

Jak cos sobie przypomnę to dopisze.

Edit.

Droga dla tej gry to nie dodatkowe opcje w sklepie tylko maksymalizacja liczby graczy. Wtedy tanie pakiety przy duzej liczbie graczy daja spore profity. Dlatego osobiscie uwazam ze wprowadzenie angielskiego chociaz w samej grze na start to swietna baza pod nowych graczy i wieksza rywalizacja dla starych. Za kazdego nowo zarejestrowanego gracza ktory przy rejestracji podal Twoj nick = 4 astaty. Oczywiscie beda proby wyludzen jak to mialo miejsce w przypadku ref linkow ale to tez jakas promocja w strone graczy. Tutaj tez wprowadzic limit tygodniowy - 24 astaty max na tydzien = 6 graczy. Czyli lacznie w tygodniu mozesz zdobyc 74 astaty.



Przyklad:

Kupno astatow - 
1 zl = 5 astatow, limit 50 astatow/tydzien = 10 zl x 10 graczy = 100 zl.
Rejestracja z uzyciem Twojego nicku - 4 astaty - limit 24 astaty na tydzien = 74 astaty tygodniowo. (Ewentualnie reflinki ktory automatycznie wklepuje nick gracza polecajacego przy rejestracji nowego gracza = poswiecenie 5 minut dziennie na forach tego typu i tylko kopiuj wklej).

Dlaczego 24 astaty? Bo to wystarcza na prowizje i oficera na tydzień dla tych ktorzy nie chcą inwestować. 


Kolejny pomysl:

Zrobic jakies konkursy typu flociarz tygodnia czy ekowiec tygodnia - Flociarz tygodnia: Osoba z najwieksza liczba % w walkach w ciagu calego tygodnia dostaje 20 astatow. Ekowiec : nie mam pomyslu jak by to moglo dzialac :D Ale ekowcow nagradzac w kategorii takiej, ze gracz w rekordach za metal kryche i deuter (3 graczy potencjalnie) w wybrany dzien tygodnia dostaje astaty. Wtedy taki ekowiec musi zdecydowac czy maksymalizowac jedna kopalnie zeby dostac astaty czy tez skupic sie na rownomiernym rozwoju wszystkich kopalni. Ktos zaraz mi powie ze nagradzamy jednego flociarza a 3 ekowcow ale to dlatego ze flociarz zdobywa profity samym tym ze lata i zagarnia co sie da a ekowiec jednak nie.

Użytkownik Nyczu99 edytował ten post 06 wrzesień 2017 - 14:48

  • 0

"Szkoda że tylko na komendzie mówią ci - bestseller."


#53 Robin

Robin

    Paź

  • Użytkownik
  • 34 postów
    • Online: 3d 11h 35m 44s

Napisano 06 wrzesień 2017 - 14:35

 Przykład Asteka pokazał dlaczego nie powinno być surowców za hajs. 

 

 

Tzn. ??


  • 0

#54 Nyczu99

Nyczu99

    Obłędny rycerz

  • Użytkownik
  • 250 postów
    • Online: 21d 7h 32m 43s

Napisano 06 wrzesień 2017 - 14:37

Tzn. ??

 

 

Wydanie xxx zloty i postawienie za to floty ktorej pol uni razem by nie dalo rady :D 


  • 0

"Szkoda że tylko na komendzie mówią ci - bestseller."


#55 Robin

Robin

    Paź

  • Użytkownik
  • 34 postów
    • Online: 3d 11h 35m 44s

Napisano 06 wrzesień 2017 - 14:38

Aaaa ok :D to faktycznie bez sensu.


  • 0

#56 Alwego

Alwego

    Mówca planetarny

  • Użytkownik
  • 970 postów
    • Online: 179d 13h 41m 2s
  • Nazwa z gry:Alwego
  • Uniwersum:5
  • LokalizacjaSzczecin

Napisano 06 wrzesień 2017 - 16:25

Na pierwsze 3 dni po rejestracji można by dać pakiet oficerów. Jak po kilku dniach ludzie je stracą to chętniej kupią za $ bo wiedzą już co stracili (czego oczy nie widzą tego sercu nie żal - jak ludzie już raz zobaczą co daje oficer to chętniej wyłożą kasę na kolejnego)


  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: OGam.net.pl, początek, reedycja

Użytkownicy przeglądający to forum: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych