Skocz do zawartości


Zdjęcie

Nowe zastosowanie dla "martwych" Technologii

technologia wydobycie siła ognia

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 zdravko

zdravko

    Pachołek

  • Użytkownik
  • 11 postów
    • Online: 16h 14m 32s
  • Nazwa z gry:zdravko
  • Uniwersum:9

Napisano 04 wrzesień 2017 - 21:48

W trakcie rozwoju gracz musi zbadać określone badania by odblokować następne, a po osiągnięciu danego poziomu uzyskuje dostęp do obiektu, statku czy mechanizmu obronne. Po odblokowaniu wszystkiego co się dało zostaje kilka technologii, który rozwój w jakikolwiek sposób daje jakiś profit.  Są to technologie napędowe, dotyczące walki, komputerowe oraz subiektywnie technologia szpiegowska. W przypadku Ekspedycji i Badań Naukowych jestem w stanie uznać graniczność rozwoju ze względu na długotrwałość badań.

 

Moja propozycja polega na dodanie do choćby części martwych technologii profitu rosnącego z każdym poziomem (tak jak w przypadku technologii napędowych)  na tyle dużym by było warte zachodu, ale na tyle małym by różnica 10 poziomów nie powodowało gigantycznej dysproporcji.

 

Technologia jonowa -  wzrost wydobycia każdego surowca o 1% oraz siły ognia każdego statku i mechanizmu obronnego wykorzystującą tę technologię o 2 % z każdym poziomem

 

Technologia energetyczna -  wzrost wydajności elektrowni i satelity słonecznej o 1% z każdym poziomem

 

Technologia plazmowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem

 

Technologia laserowa - wzrost siły ognia systemów obronnych i statków wykorzystujących tę technologię o 2% z każdym poziomem

 
Technologia nadprzestrzenna - skrócenie badań o 1% z każdym poziomem. Uzasadnienie - technologia jest wykorzystywana w Międzygalaktycznych Badaniach Naukowych. Wyższy poziom technologi może usprawnić proces badań.
 
Rozwój grawitonów - wzrost siły ognia o 3% systemów obronnych (jeśli się w przyszłości pojawią) i statków wykorzystujących tę technologię. Uzasadnienie (wyższy procent wzrostu wynika większego tempa wzrostu ceny badań)
 
W przypadku wzrostu wydobycia może to być również przerzucone na technologię energetyczną, albo rozłożona na 3 technologie tzn metal - osobna technologia, krzystał - inna itd.
 
Zachęcam do komentowania i przedstawiania własnych propozycji. To co wyżej przedstawiłem to jedynie prototyp. 
 
 
 

 


  • 1

#2 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2507 postów
    • Online: 229d 11h 45m 38s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 04 wrzesień 2017 - 21:52

Jak najbardziej za!

Już kiedyś był taki pomysł, ale chyba został zapomniany.

 

Jedyne zastrzeżenie mam do technologii energetycznej - przy darmowych satelitach jest to całkowicie zbędne, ale można inne zastosowanie do niej znaleźć.

Rozwój grawitonów mógłby np. delikatnie modyfikować szansę na zniszczenie księżyca, ale to w sposób minimalny. Nie wiem czy są planowane jakieś większe zmiany z księżycem na nowym uni.

 

Ogólnie jak najbardziej za ;)


  • 1

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#3 zdravko

zdravko

    Pachołek

  • Użytkownik
  • 11 postów
    • Online: 16h 14m 32s
  • Nazwa z gry:zdravko
  • Uniwersum:9

Napisano 04 wrzesień 2017 - 21:58

Jak najbardziej za!

Już kiedyś był taki pomysł, ale chyba został zapomniany.

 

Jedyne zastrzeżenie mam do technologii energetycznej - przy darmowych satelitach jest to całkowicie zbędne, ale można inne zastosowanie do niej znaleźć.

Rozwój grawitonów mógłby np. delikatnie modyfikować szansę na zniszczenie księżyca, ale to w sposób minimalny. Nie wiem czy są planowane jakieś większe zmiany z księżycem na nowym uni.

 

Ogólnie jak najbardziej za ;)

 

Na pierwszy rzut oka uwaga co do technologii energetycznej jest trafna, ale dodanie nowych funkcji dla Rozwoju Grawitonów spowoduje gwałtowny popyt na satelity słoneczne a duże ilości mogą ściągnąć uwagę wrogo nastawionych graczy - szczególnie, że dużo graczy nawet topowych nie ma obrony bądź występuje ona symbolicznej formie. Na pewnym poziomie 20% w jedną albo drugą stronę robi już dużą różnicę


Użytkownik zdravko edytował ten post 04 wrzesień 2017 - 21:59

  • 0

#4 deusx

deusx

    Admin / programista

  • Administrator
  • 9358 postów
    • Online: 130d 18h 2m 27s
  • Nazwa z gry:deusx
  • Uniwersum:2-10

Napisano 06 wrzesień 2017 - 19:50

Pomysł byłby dość łatwy i szybki do wprowadzenia, jestem za. Propozycje są oczywiście do wspólnego ustalenia (lepiej żeby to były bardzo małe zmiany, podobne do proponowanych.


  • 0

Dołączona grafika


#5 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2507 postów
    • Online: 229d 11h 45m 38s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 21 wrzesień 2017 - 11:04

szpiegowska może zwiększać zasięg falangi o 0,5% wartości bazowej na każdy poziom technologii, z zaokrągleniem w górę.

 

przykładowo

szpiegowska poziom 22

falanga poziom 22, zasięg przed zwiększeniem 143

 

143 * 1,22 * 0,5 = 158,73, z zaokrągleniem w górę nowy zasięg wynosi 159.

 

 

proponuję również rozszerzyć zastosowanie technologii nadprzestrzennej i/lub energetycznej do skrócenia czasu ładowania teleportera.

można by utworzyć zależność, że algorytm pobiera najmniejszą wartość z poziomów technologii energetycznej i nadprzestrzennej i na jej podstawie skraca czas ładowania teleportera o 1% na poziom.

czyli jeżeli mamy technologię energetyczną na 22, nadprzestrzenną na 25, to skrócenie czasu wynosi MIN(22,25)*100%*CZAS, czyli np. dla teleportera poziomu 6, gdzie domyślny czas wynosi 10 minut, po skróceniu wynosiłby on 7m48s. Jeżeli skrócenie jest zbyt duże, to można zmienić współczynnik z 1% na 0,5%. Ta zmiana wymagałaby jednoczesnego rozwoju technologii energetycznej i nadprzestrzennej.


  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika


#6 Andragon

Andragon

    Waleczny templariusz

  • Użytkownik
  • 98 postów
    • Online: 7d 12h 40m 28s
  • Nazwa z gry:Andragon
  • Uniwersum:5
  • LokalizacjaMotor Lublin

Napisano 17 luty 2018 - 19:34

REWELACYJNE POMYSŁY - szkoda ze nigdy nie zostaną wprowadzone....
  • 0

#7 faziee

faziee

    Sir.

  • Użytkownik
  • 770 postów
    • Online: 47d 8h 38m 39s
  • Nazwa z gry:;>
  • Uniwersum:7

Napisano 25 marzec 2018 - 12:59

W końcu jakieś wykorzystanie dla tych technologii, ale według mnie za technologię jonową zbyt duże profity.. Według mnie grawitony powinny pomagać w niszczeniu moonów np.

 

@spieriz

 

Energetyczna może dawać +% dla satelitek które są ściśle związane z rozwojem grawitonów. A i profity za grawitony bym zrobił ciągiem geometrycznym, nie arytmetycznym. Bez sensu jest żeby na niższych poziomach profit był taki sam jak na 20 levelu grawitonów np.. Wtedy technologia energetyczna będzie zbawieniem dla osób które będą chciały rozwijać grawitony.


Użytkownik faziee edytował ten post 25 marzec 2018 - 13:02

  • 0
Dołączona grafika

#8 spieriz

spieriz

    Emerytowany SGO

  • Użytkownik
  • 2507 postów
    • Online: 229d 11h 45m 38s
  • Nazwa z gry:spieriz
  • Uniwersum:Uniwersum 8
  • Gadu-Gadu:2388678
  • LokalizacjaKędzierzyn-Koźle

Napisano 25 marzec 2018 - 13:29

spoko, nie przejmuj się, i tak to nie wejdzie w życie wcześniej niż za 3 miesiące


  • 0

Dołączona grafikaDołączona grafikaDołączona grafika






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: technologia, wydobycie, siła, ognia

Użytkownicy przeglądający to forum: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych