Skocz do zawartości


Mekian

Rejestracja: 26 sie 2017
Poza forum Ostatnio: dziś, 19:21
-----

Moje posty

W temacie: LUCYFER, KAPA ,SKALPEL

26 marzec 2018 - 17:34

stwierdzilem ze jak oddalem to bedzie inne ip i bedzie widac ze ktos inny gra


W temacie: LUCYFER, KAPA ,SKALPEL

26 marzec 2018 - 17:31

to zalozmy ze jest tak jak mowisz to czemu ja mam bana skoro udzialu nie bralem ?


W temacie: ODWOLANIE OD BANA

07 marzec 2018 - 21:58

czyl jak sprawa bedzie wygladac ? dostana unbana ? czy nie prosze o odpowiedz nie chce czekac miesiaca chce miec juz spokoj 


W temacie: ODWOLANIE OD BANA

07 marzec 2018 - 21:56

a po 2 ma teraz zalozyc konta na forum zeby napisac z tego samego kompa co ja ? gdzie tu sens mowie ci jak jest ze tylko chodzi o kwestie przelogowan i zglaszalem ten fakt ze bedzie tak grane


W temacie: ODWOLANIE OD BANA

07 marzec 2018 - 21:52

a zgloszenie do tego bylo prosze o uczciwe ocenienie tej stytuacji poniewaz nie zrobilem nic zlego